به همت سازمان زمين‌شناسى
نوشته شده توسط : باوفا

 

کارگاه‌هاى آموزشى دستاوردهاى علوم‌ زمين به همت سازمان زمين‌شناسى و اکتشافات‌ معدنى کشور در شهرستان بم برگزار شد.

 

به گزارش سرويس علمي ايسنا، مينا علاءالدينى، کارشناس گروه آموزش سازمان زمين‌شناسى و اکتشافات ‌معدنى کشور از برنامه‌هاى گسترده براى برگزارى دوره‌ها و کارگاه‌هاى آموزشى از ابتداى سال 1390 در شهرستان بم خبر داد و گفت: با توجه به پتانسيل بالاى اين شهرستان در اجراى پروژه‌هاى مختلف مخاطرات زمين‌شناسى، برگزارى کارگاه‌ها در اين مرکز اولويت بالايى خواهد داشت.

 

وى افزود: محور فعاليت‌هاى مرکز نوپاى مخاطرات زمين‌شناختى بم، اجراى پروژه‌هاى زمين‌لرزه، سيل،‌ فرونشست، محيط‌زيست و آتشفشان و زمين‌شناسى‌ پزشکى و... است که با برگزارى کارگاه‌ها و نشست‌هاى علمى شاهد نتايج اين مطالعات خواهيم بود.

 

علاءالدينى با بيان اين‌که کارگاه‌هاى آموزشى با عناوين زمين‌لرزه بم به سرپرستى مهندس بلورچى، زمين‌شناسى پزشکى به سرپرستى مهندس رحمانى و هيدروژئوشيمى به سرپرستى دکتر شارمد تاکنون برگزار شده‌اند، تصريح كرد: بر اساس تاکيد رييس سازمان زمين‌شناسى و اکتشافات ‌معدنى کشور، تحقيقات گسترده‌اى در اين شهرستان با هدف تکميل مطالعات مخاطرات زمين‌شناختى در حال انجام است که نتايج تکميلى آن به زودى در قالب برپايى سمينارهاى علمى و کارگاه‌هاى آموزشى در اختيار مسوولان و مديران شهرستان بم براى شناسايى و يافتن راهکارهاى مناسب قرار خواهد گرفت.

 

وى افزود: برنامه‌هاى مبسوطى در برگزارى دوره‌هاى آموزشى علوم‌زمين در رده‌هاى سنى و تحصيلى مختلف (دانش‌آموزان، دانشجويان، دبيران و کارشناسان و مديران ادارات مختلف محلى) در فعاليت‌هاى سال 1390 مرکز پژوهش‌هاى مخاطرات زمين شناختى بم تدوين شده که در تقويم آموزشى اين مرکز به زودى اطلاع‌رسانى خواهد شد.

 

 

 





:: برچسب‌ها: بم اخبار بم ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: